Klachtenregeling

Klachten

Mocht je een klacht hebben, zullen wij deze gegarandeerd binnen 24 uur behandelen. Hiervoor is wel een foto en duidelijke klachtomschrijving vereist. Vervolgens zullen wij inhoudelijk reageren op de klacht en daar waar nodig een nalevering of omruil verzorgen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ons. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Geschillen

Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook indien de consument woonachtig is in het buitenland.
Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.