FAQ

We hebben de meeste gestelde vragen voor u op een rij gezet, gesorteerd in verschillende categorieën. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op!

Verzending & Levering

  • Kan ik mijn bestelling alleen laten bezorgen?
    Uw bestelling kan eventueel ook afgehaald worden in onze winkel. Deze optie is alleen niet mogelijk op onze website. Mocht u dit toch willen, kunt u altijd contact opnemen. 
  • Kan ik zelf het bezorgmoment van mijn bestelling kiezen? 
  • Zodra de bestelling klaar is om bezorgd te worden, laten wij dit altijd weten aan u. De bezorgdienst geeft een datum en tijd door wanneer het product eventueel geleverd wordt. Bent u niet aanwezig en komt dit niet goed uit. Laat het ons dan 24 uur van te voren weten. Dan plannen wij een nieuwe afleverpoging in! We doen ons best om de producten zo snel mogelijk bij u af te leveren.
  • Wat zijn de bezorgkosten?
    Binnen Nederland, België en Duitsland bieden wij gratis verzending aan bij alle wijnkoelkasten. Wij vinden een goede en deskundige service enorm belangrijk, en een gratis verzending draagt hier volgens ons aan bij. 
  • Waar kan ik mijn Track & Trace link vinden?
    Bij de bezorging van de grotere wijnkoelkasten wordt er altijd telefonisch of via SMS/mail contact gehouden over de aflevering van uw bestellingen. Koopt u een kleine wijnkoelkast dan is er wel een Track & Trace code beschikbaar. 
  • Leveren jullie ook in het weekend?
    Wijnkoelkasten worden in 90% van de gevallen alleen doordeweeks geleverd. Alleen eventueel in persoonlijk overleg met ons kan gekozen worden voor een weekend levering. Bestellingen die in het weekend geplaatst zijn, worden de eerstvolgende maandag verwerkt en daarna ontvangt u zo snel mogelijk informatie over het bezorgmoment.
  • Mijn bestelling is vertraagd
    Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 1 werkdag te verwerken en vervolgens zo snel mogelijk te leveren. Heeft u vragen of is uw bestelling vertraagd, neem dan contact op met ons. Dan lossen wij dit voor u op. Wij zullen vervolgens een onderzoek starten naar de vervoerder om na te gaan waar uw pakketje zich bevindt. Zodra wij terugkoppeling hierop hebben ontvangen, nemen wij contact met u op!
  • Kan de wijnkoelkast ook geïnstalleerd worden?
    Dat kan zeker! Indien u uw wijnkoelkast wilt laten installeren, kunt u contact met ons opnemen voor de mogelijkheden. 

Bestellen

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Bij De Wijnkoelkast Specialist kunt u via meerdere manieren uw bestelling betalen. De betaalmogelijkheden die u heeft bij ons zijn: IDEAL, PayPal, Visa en Mastercard. De transacties bij De Wijnkoelkast Specialist worden uitgevoerd door Mollie. U zult dus deze naam op de afschrijving kunnen tegenkomen.
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt deze gelijk doorgestuurd naar ons magazijn en onze medewerkers gaan hiermee aan de slag. U kunt daarom de bestelling in de meeste gevallen niet meer wijzigen. Wanneer u direct na de order contact opneemt met onze klantenservice, kan de bestelling wellicht nog geannuleerd of gewijzigd worden. Wij adviseren u dan dus ook om dit gelijk te doen. 
  • Ik heb een verkeerd adres ingevuld bij mijn bestelling
    Wanneer u een verkeerd adres heeft ingevuld bij de bestelling, neem dan direct contact op met onze klantenservice
  • Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen
    Wanneer u nog geen bevestigingsmail heeft ontvangen, raden wij u aan om eerst uw spambox te bekijken. Wij kunnen helaas niet altijd voorkomen dat onze mails in de spambox komen. Mocht u ook in de spambox geen mail hebben ontvangen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij zullen dan bekijken waarom u nog geen bevestigingsmail heeft ontvangen en of wij de order goed hebben ontvangen.
  • Ik wil een klacht indienen, wat moet ik doen?
    Mocht er iets mis zijn met uw product, kunt u altijd contact met ons opnemen. Stuur ons een mail naar info@bomdiahome.nl met een duidelijke klachtomschrijving en foto. Dan nemen wij binnen 24 uur contact met u op. 

Product informatie

  • Ik heb een beschadigd product ontvangen
    Als eerste onze welgemeende excuses, dit is absoluut niet de bedoeling. Wij raden u aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via info@bomdiahome.nl of via 080-06 07 547. Wij zullen u vragen om wat foto’s te sturen van het beschadigde product en hierbij uw ordernummer te vermelden. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen.
  • Ik heb een verkeerd product ontvangen
    Een verkeerd product is natuurlijk iets waar u niet op zit te wachten, als eerste onze excuses. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via de klantenservice (mail, telefoon of SMS) en wij zullen er alles aan doen om het juiste product op te sturen, mits deze nog op voorraad is. U verkeerd ontvangen product kunt u uiteraard gratis retourneren.
  • Het product ziet er in het echt anders uit dan op de website
    Wij doen er alles aan om alle producten naar waarheid te presenteren op onze website. Heeft u echt twijfels over een product? Neem gerust contact met ons op via de mail, telefoon op chat en wij voorzien u graag van advies.
  • Heb ik garantie op de producten van De Wijnkoelkast Specialist?
    Bij alle producten van dewijnkoelkastspecialist.nl wordt de garantie van ieder product afzonderlijk gemeld. Het garantietermijn van onze producten is gemiddeld 1-2 jaar. Mocht u dit niet terug kunnen vinden op de site, dan kunt u voor meer informatie gerust contact met ons opnemen. 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem via het contactformulier contact met ons op en wij helpen u graag verder!